چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در جمع مدیران و معاونان مدارس علمیه استان، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای کمرنگ نمودن فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی دائما در حال طراحی نقشه های شیطانی و ترویج فرهنگ غربی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در جمع مدیران و معاونان مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن نظام مقدس اسلامی انجام می دهند، لذا باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمن نقاط قوت انقلاب اسلامی را به خوبی شناخته و آن را نشانه گرفته است و در این میان نقش روحانیون برای صیانت از انقلاب و بهره گیری از شور و عشق مردم در جهت صحیح بسیار حائز اهمیت است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز باید به خوبی هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن از کجا وارد میدان می شود و این به معنای هوشیاری در مقابل هجمه ها در فضای مجازی و حقیقی است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای کمرنگ نمودن فرهنگ اصیل اسلامی - ایرانی دائما در حال طراحی نقشه های شیطانی و ترویج فرهنگ غربی در جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانسته با بهره گیری از رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و همبستگی و وحدت اقشار مختلف مردم و با عنایات خدای متعال در برابر ظلم ستمگران جهان به پیروزی برسد و امروز به قدرتی انکار ناپذیر در مبارزه با زورگویان جهان و امید مستضعفین عالم تبدیل شده است.

به امر پژوهش نگاه جدی شود

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق مدیران و اساتید حوزه در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: اساتید و مدیران مدارس باید به امر پژوهش نگاه جدی داشته باشند، چرا که پژوهش و تحقیق هم ردیف تحصیل و تدریس بوده و یکی از لوازم ضروری پیشرفت علمی مدارس محسوب می شود.

 

تجلیل از خدمات مرحوم آیت الله باریک بین

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا پس نشست مدیران مدارس علمیه قزوین، با فرزند ارشد مرحوم آیت الله باریک بین دیدار و از خدمات علمی و انقلابی مرحوم آیت الله باریک بین قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بی شک مردم شهر دارالمومنین هیچ گاه خدمات ارزشمند و ماندگار مرحوم آیت الله باریک بین را در عرصه های مختلف فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha